سوالات متداول
فرایند خرید دستگاه کارتخوان چگونه است؟
جهت خرید دستگاه کارتخوان پس از مطالعه مشخصات دستگاه های موجود، ابتدا بر روی گزینه “افزودن به سبد خرید” را زده، و سپس در قسمت سبد خرید بر روی گزینه “ادامه جهت تسویه حساب” کلیک کنید.
پس از انجام فرایند خرید و تسویه، همکاران ما در بخش فروش، با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را از شما دریافت میکنند.
چگونه میتوان از مشاوره رایگان خرید استفاده کرد؟
جهت دریافت مشاوره قبل از خرید دستگاه کارتخوان شما میتوانید از قسمت “پشتیبانی” اقدام نمایید و از مشاوره رایگان خرید توسط کارشناسان ما بهره مند شوید.
زمان آماده سازی دستگاه کارتخوان چه مدت است؟
زمان آماده سازی با توجه به تاییدیه های مختلف در سامانه های ثبتی کارتخوان، بین 2 تا 5 روز کاری متفاوت است.
امکان ارسال به شهر های دیگر هم وجود دارد؟
بله، امکان ارسال دستگاه کارتخوان به تمام نقاط کشور وجود دارد.
آیا پس از خرید دستگاه کارتخوان نیاز به فعال سازی آن میباشد؟
تمامی دستگاه های خریداری شده توسط شما به صورت کاملا آماده تراکنش و فعال تحویل شما میگردد.
ارسال محصولات خریداری شده شما، با استفاده از پست پیشتاز انجام میگردد.