سوالات متداول

سوالات متداول

جهت خرید دستگاه کارتخوان پس از مطالعه مشخصات دستگاه های موجود، ابتدا بر روی گزینه “افزودن به سبد خرید” را زده، و سپس در قسمت سبد خرید بر روی گزینه “ادامه جهت تسویه حساب” کلیک کنید.
پس از انجام فرایند خرید و تسویه، همکاران ما در بخش فروش، با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را از شما دریافت میکنند.


جهت دریافت مشاوره قبل از خرید دستگاه کارتخوان شما میتوانید از قسمت “پشتیبانی” اقدام نمایید و از مشاوره رایگان خرید توسط کارشناسان ما بهره مند شوید.


زمان آماده سازی با توجه به تاییدیه های مختلف در سامانه های ثبتی کارتخوان، بین 2 تا 5 روز کاری متفاوت است.


بله، امکان ارسال دستگاه کارتخوان به تمام نقاط کشور وجود دارد.


تمامی دستگاه های خریداری شده توسط شما به صورت کاملا آماده تراکنش و فعال تحویل شما میگردد.


ارسال محصولات خریداری شده شما، با استفاده از پست پیشتاز انجام میگردد.

سبد خرید
پیمایش به بالا