راه اندازی قالب جدید وب سایت بام استر

تاریخچه

از آنجا که نوآوری و تازگی همیشه مورد علاقه اکثر انسان هاست، ما هم تصمیم گرفتیم با راه اندازی قالب جدید وب سایت بام استر یک شکل و شمایل جدید به سایت بدهیم. کار طراحی قالب جدید سایت بام استر مدتی قبل توسط توسعه دهندگان و طراحان تیم برنامه نویسی هادی تِک شروع شد و به زودی شما شاهد قالب جدید در سایت خواهید بود.

ممکن است از خودتان بپرسید دلیل ما برای نو کردن قالب سایت چه بوده است. همانطور که در بالا اشاره کردم ما نیز مثل همه انسان ها تازگی و نوآوری را دوست داریم. به همین دلیل چندین ماه قبل تصمیم به طراحی یک قالب کاملا نو برای سایت نمودیم. البته اقداماتی نیز برای تغییر قالب موجود و تغییر تم آن انجام دادیم اما در نهایت با جلساتی که داشتیم تصمیم گرفتیم یک قالب کاملا نو برای سایت پیاده سازی کنیم. اگر دوست دارید با امکانات قالب جدید همراه باشید با ما همراه باشید.

رنگ و تم جدید

ما در قالب جدید رنگ پیشفرض تم سایت را تغییر داده ایم و از ترکیب شادی از رنگ های زیبای آبی ایرانی، فیروزه ای، زیتونی و دیگر رنگ های مهیج استفاده نموده ایم و نتیجه را خیلی دوست داریم. امیدوارم شما نیز مثل ما هیجان زده شوید و از قالب جدید خوشتان بیاید.

 اسلایدرهای مختلف

تم جدید وب سایت بام اِستر با بهره گیری از عناصر استاندارد فروشگاه های اینترنتی، چندین اسلایدر مختلف به صفحه خانه اضافه کرده است تا کاربران بتوانند راحت تر به بخش های مختلف دسترسی داشته باشند. همچنین با این اسلایدرها، شما برای انتخاب محصول مورد نظر و انجام مقایسه نیز دستتان بازتر است.

کاربری فروشگاهی

قالب جدید وب سایت بام استر به صورت مخصوص برای فروشگاه بام استر نوشته شده است و در سازگاری کامل با وردپرس و ووکامرس می باشد. همچنین این قالب با لحاظ کردن عناصر بصری و فروشگاهی می کوشد جذابیت و کاربری کافی برای کاربران داشته باشد. ما بی صبرانه منتظریم شما سایت را با قالب جدید آن امتحان کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

سبد خرید
پیمایش به بالا